Відгуки

Залиште ваш відгук

Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
19.04.2019 08:06:41, Вадим Каминский
Вадим Каминский

Почему бы доставку в Заречаны не сделать по цене, как доставку по Житомиру? Учитывая, что чаще всего, доставлять еду сюда порой ближе, чем в некоторые из районов города. Да и покупателей было бы больше.

Заклад: Служба доставки Salad

Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
19.04.2019 10:12:07, Администратор
Администратор

Доброго дня, Вадим. Дякуємо за Ваш відгук та пропозицію, справа в тому, що дана ціна пов'язана з внутрішньою логістикою та формуванням маршрутів наших  кур'єрів. 


Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
16.04.2019 02:01:37, Ольга Забавская
Ольга Забавская
Добрый день. Не смогла нигде найти информацию насчитываются ли бонусы за доставку из МиМиКон? Заранее благодарна за ответ.

*Користувач надав додаткову інформацію за замовленням

Заклад: Служба доставки Salad

Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
16.04.2019 08:55:13, Администратор
Администратор

Доброго дня, Ольга. Бонуси за замовлення страв з Мімікону не нараховуються але можна ними розрахуватися 


Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
14.04.2019 19:18:52, Сергей Волощук
Сергей Волощук

В пятницю ходив з колегою на бізнес-ланч і був дуже розчарований!Борщ це просто вода з овочами а страву з незрозумілою кашею і м'ясом (була дуже розварена і все злиплося) назвали "пловом".Раніше було смачніше.І це наша з колегою спільна думка


*Користувач надав додаткову інформацію за замовленням

Заклад: Mandry, Casual Cafe, вул. Перемоги, 1

Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
15.04.2019 10:27:24, Администратор
Администратор

Доброго дня, Сергій. Прийміть наші вибачення за якість страви. ми обов'язково передамо Ваші зауваження нашому Шеф-кухарю для подальшого контролю приготування страв. Дякуємо за Ваш відгук


Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
08.04.2019 21:35:46, aist_236
aist_236

Сьогодні робила на сайті замовлення суши (№ 72185 від 08.04.19). Оператор, коли дзвонила для уточнення замовлення, не запитала номер бонусної карти...як наслідок, бонуси не нараховані!!!! Прочитала у Вашій "Програмі лояльності", що "Оператор зобов'язаний запитати Вас про номер картки, перевірити ПІБ та статус карти"!!!! ЯК ЦЕ НАЗИВАЄТЬСЯ? СЕРВІС?


*Користувач надав додаткову інформацію за замовленням

Заклад: Служба доставки Salad

Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
09.04.2019 10:57:55, Администратор
Администратор

Доброго дня, aist. Ще раз прийміть наші вибачення за роботу колцентру. Дякуємо за Ваш відгук


Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
08.04.2019 21:49:58, aist_236
aist_236
Питання вирішене. Дякую за оперативність!

*Користувач надав додаткову інформацію за замовленням

Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
06.04.2019 08:58:01, anatoliy.dobrynskyy1
anatoliy.dobrynskyy1

Замовлення №71419 від 29.03.2019р. оплачено двічі - картою і готівкою. Повернення коштів так і немає. При оплаті картою заклад стверджував що кошти не надійшли і на прохання оплатити готівкою я погодився, так як вже досить довгий час замовляю в даній службі, хоча з карти кошти були списані і банк підтвердив списання на користь продавця. Після звернення в службу підтримки кошти обіцяли повернути але так і не повернули. Пройшов тиждень!

Для порівняння - при замовленні страв в ресторані "Пан Марципан", розрахунок картою не проходив в терміналі через невідому помилку, і заклад знаючи постійного клієнта просто залишив замовлення очікуючи оплати тоді коли проблема вирішиться.

Сума коштів не принципова, але відношення до клієнта - ось що важливіше!

Буду користуватись іншою доставкою поки що. 


*Користувач надав додаткову інформацію за замовленням

Заклад: Служба доставки Salad

Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
06.04.2019 11:06:11, Администратор
Администратор

Доброго дня, Анатолій. Прийміть наші вибачення за цю прикру ситуацію, запевняємо Вас, що гроші Вам обов'язково повернуть. Зі своєї сторони ми зробили все, що було у наших силах. Заявку на повернення коштів до обслуговуючого банку написали, пришвидшити роботу банку ми, нажаль, ніяк не можемо. Дякуємо за Ваш відгук та ще раз приносимо свої вибачення


Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
09.04.2019 19:02:57, anatoliy.dobrynskyy1
anatoliy.dobrynskyy1
Кошти повернули після звернення. Дякую!
Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити