Відгуки

Залиште ваш відгук

Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
19.10.2018 12:21:06, Ника Жанна
Ника Жанна

Заказали 18.10.2018 пиццу Квадроформаджи и Дерблю. Зачем-то привезли две Квадро, она у нас теперь лежит пропадает, а еще в ней начинки совсем нет, одна булка, в серединке только есть немнолго начинки. Раньше были очень довольны, а теперь...


*Користувач надав додаткову інформацію за замовленням

Заклад: Служба доставки Salad

Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
19.10.2018 12:27:19, Администратор
Администратор

Доброго дня, Жанна. Прийміть наші щирі вибачення за плутатину у замовленні. Наш менеджер обов'язково зв'яжеться з Вами для подальшого вирішення ситуації. Дякуємо за Ваш відгук


Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
15.10.2018 11:49:00, gaechka23q1
gaechka23q1

Здравствуйте! К сожалению, придётся написать сюда. Заметила проблему, позвонила в службу доставки. Там дали номер чата Вайбер. Я написала туда, никто не отвечает. Перебрасываю сюда текст исходного сообщения:

Здравствуйте! Возникла проблема. Номер моей карты - 25956. В субботу перешла с пластиковой карты на мобильную. В этот день у меня была 1 доставка утром гривен на 200 и потом посещение черепахи гривен на 500+ (тогда же я перешла на новую систему и воспользовалась мобильной картой в первый раз). После этого смотрю в личном кабинете на сайте - проценты на моей карте сбились до 5, загальна сума замовлень вообще не соответствует действительности, а за весь прошедший день мне насчиталось аж 10 грн вместо ожидаемых 70. Разберитесь, пожалуйста.


*Користувач надав додаткову інформацію за замовленням

Заклад: Служба доставки Salad

Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
15.10.2018 12:05:30, Администратор
Администратор

Доброго дня. Режим роботи чату ПН-ПТ з 11.00 - 19.00. 

Ми обов'язково розберемося в даній ситуації, усі Ваші бонуси та відсоток нарахувань такі ж, як і на пластиковій карті. Що ж стосується відображення інформації в особистому кабінеті, це тимчасові незручності, пов'язані з переходом п'ятизначних ідентифікаторів на дев'ятизначні. Прийміть наші щирі вибачення за тимчасові незручності. Дякуємо за Ваш відгук


Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
13.10.2018 23:28:24, Андрей
Андрей

Віртуальна картка по програмі лояльності НЕ ПРАЦЮЄ!


Вітаю. 6 жовтня у закладі Черепаха на Бердичівській мою пластикову бонусну картку (10% накопичень) віртуалізували. На цьому наполягала офіціант, ніби пластик вже не діятиме. Добре, надіслав смс, отримав миттєву відповідь. Здавалося усе чудово.
Наступного дня, 7 жовтня, я зайшов в особистий кабінет на цьому сайті і був прикро здивований, коли побачив, що бонусів за візит немає, і до того ж уся історія моїх відвідувань зникла. Я звернувся у службу підтримки через Телеграм. З мене ще намагалися зробити дурня, що я віртуалізував картку, а у чеку вказаний номер пластикової картки. І вони такі погодились усе виправити. Але більше так не робіть. Ну що ж, я подякував за допомогу.
Сьогодні, 13 жовтня, у закладі Маріо на Кочерги я хотів використати ці бонуси. Телефоную о 19:24 за вашим номером 0980520202 щоб отримати смс з кодом. І взагалі, що це за дибілізм? Чому я маю кудись звонити, щоб отримати якесь смс з кодом? Агоу?! Клієнтоорінтованості тут немає взагалі. Смс мені не прийшла. Щоб мати якийсь доказ, що чек реально мій, прошу офіціанта провести пластикову картку у рахунку. І о чудо, ви прислали код о 19:55, коли я вже давно розрахувався. Тепер я вимушений знову звертатися у вашу технічну підтриму і вимагати нарахування бонусів на віртуальний рахунок. Скажіть, будь ласка, навіщо мені це все? Писати тут відгук, писати у підтримку. Про яку лояльність тут мова?
І стосовно якості страв. Замовляли Глінтвейн чилі та Глінтвейн зі звичайного меню. Замість спецій - сміття. Увесь вечір пили і плювалися цим сміттям у серветку. Жах просто. І за ці два напої ми заплатили 104 грн.


*Користувач надав додаткову інформацію за замовленням

Заклад: Служба доставки Salad

Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
15.10.2018 11:58:06, Администратор
Администратор

Доброго дня, Андрій. Так, дійсно з 23.10 пластикрві картки Salad не будуть діяти у закладах нашої мережі. Ми обов'язково розберемося в даній ситуації, усі Ваші бонуси та відсоток нарахувань такі ж, як і на пластиковій карті. Що ж стосується відображення інформації в особистому кабінеті, це тимчасові незручності, пов'язані з переходом п'ятизначних ідентифікаторів на дев'ятизначні. Нам дуже прикро, що Ви мали негативний досвід з нашою програмою лояльності, але дані зміни це перш за все підвищення захисту карт від втрати, махінацій з бонусами та випадками, коли плутаюсь карти у закладах. Хотіли б також вибачитися за якість напоїв у закладі, ми обов'язково перевіримо роботу нашого персоналу та дотримання стандартів приготування та видачі страв. Дякуємо за Ваш відгук


Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
16.10.2018 11:20:40, Андрей
Андрей
Бонуси нарахували. Дякую
Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
13.10.2018 15:24:39, Владислав Багинский
Владислав Багинский
История о том, как потерять постоянного клиента: 15.09 из-за ошибок ресурса заказ был оплачен дважды (404 страницы, отказы оплаты когда оплата на самом деле прошла), тут же созвонился, один из заказов отменили и сказали, что вернут деньги на карту в понедельник. Деньги на карту так и не пришли, через 2 недели на выходных опять позвонил в службу. Обещали что обязательно займутся моей проблемой, опять в понедельник, и мне позвонят. Как можно догадаться - никто не позвонил, деньги ещё спустя 2 недели так и не вернулись. Так же 29.09 сайт тоже выдавал ошибку 404 на заказ под номером 56048 и я его просто отменил. Ужасная работа ресурса и безответственные менеджеры, вынужден теперь заказывать у конкурентов.

*Користувач надав додаткову інформацію за замовленням

Заклад: Служба доставки Salad

Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
17.10.2018 11:27:37, Администратор
Администратор

Доброго дня, Владислав. 18.09 нами був зроблений запит на повернення коштів на Вашу картку, у зв'язку з помилковим списанням коштів. Як виявилось, причиною затримки повернення коштів, була помилка працівника банку. Зі своєї сторони ми зробили все, що від нас залежало, щоб повернути Ваші кошти на Ваш рахунок. Нам дуже прикро, що помилка у роботі нашого сайту завдала Вам незручностей. Дякуємо за Ваш відгук та ще раз прийміть наші вибачення


Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
13.10.2018 16:56:18, Администратор
Администратор

Доброго дня, Владислав. Прийміть наші найщиріші вибачення за некоректну роботу сайту, ми обов'язково розберемося в даній ситуації та будемо працювати над покращенням сервісу. Дякуємо за Ваш відгук


Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
10.10.2018 15:39:14, Владислав
Владислав

Спасибо службе salad, за решене вопроса по бонусной карте. 

За 10 минут решили проблему потеряных бонусов. 


*Користувач надав додаткову інформацію за замовленням

Заклад: Служба доставки Salad

Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
10.10.2018 15:41:08, Администратор
Администратор

Доброго дня, Владислав. Дякуємо за Ваш відгук


Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити