відгуки Salad

Залиште ваш відгук

Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
16.01.2019 21:04:09, Сергей
Сергей


*Користувач надав додаткову інформацію за замовленням

Заклад: Служба доставки Salad

Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
17.01.2019 10:21:24, Администратор
Администратор

 

Доброго дня, Сергій. Прийміть наші вибачення за якість страви, ми обов'язково розберемося в даній ситуації, а наш менеджер зв'яжеться з Вами для подальшого вирішення ситуації. Чи могли б Ви вказати Ваші контактні дані? Дякуємо за Ваш відгук


Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
31.12.2018 23:15:00, Подорожная Анна
Подорожная Анна

Заказывала на Новый год Гранд Каньон. Когда разбирала пакет поняла, что что-то подозрительно мало, решила взвесить. Вместо заявленных 2100, мы получили 1600, это вместе с боксами и соусами.

*Користувач надав додаткову інформацію за замовленням

Заклад: Служба доставки Salad

Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
01.01.2019 00:03:42, Администратор
Администратор

Доброї ночі, Анна. Вітаємо з Новим роком. Прийміть наші найщиріші вибачення, ми обов'язково розберемося в даній ситуації. Дякуємо за Ваш відгук


Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
28.12.2018 16:25:02, Самира Раздобарова
Самира Раздобарова
Рис абсолютно не доварен в ролах, есть невозможно. вечер испорчен

*Користувач надав додаткову інформацію за замовленням

Заклад: Служба доставки Salad

Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
28.12.2018 16:30:35, Администратор
Администратор

Доброго дня, Саміра. Прийміть наші вибачення за якість страви, ми обов'язково розберемося в даній ситуації, а наш менеджер зв'яжеться з Вами для подальшого вирішення ситуації. Дякуємо за Ваш відгук


Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
20.12.2018 16:29:22, Владислав
Владислав

Відчуття що повідомлення про новорічні замовлення реалізував студент першокурсник, мало того що воно вискакує кожних 30 сек, так ще й закривається не завжди, доводиться перезавантажувати сторінку. Поки замовив піцу разів 20 дізнався що можу замовляти їжу наперед на Новий рік. Можливо не варто бути такими наполеглевими у інформуванні клієнтів?

Заклад: Служба доставки Salad

Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
20.12.2018 16:38:00, Администратор
Администратор

Доброго вечора, Владислав. Прийміть наші вибачення за незручності. Чи могли б Ви вказати з якого пристою Ви заходите на наш сайт та з якого браузеру, це допоможе нам швидше вирішити дану проблему. Дякуємо за Ваш відгук


Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
31.12.2018 23:21:43, Подорожная Анна
Подорожная Анна

с айфона также проблема, бесит уже

Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
31.12.2018 23:22:13, Подорожная Анна
Подорожная Анна

сафари


Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
20.12.2018 16:42:27, Владислав
Владислав

macos mojave, Google Chrome 71.0.3578.98

Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
20.12.2018 16:44:19, Администратор
Администратор

Дякуємо за інформацію, перевіримо та будемо виправляти


Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
17.12.2018 14:21:36, anatoliy.dobrynskyy1
anatoliy.dobrynskyy1
Рідко залишаю відгуки, а тим більше позитивні, але цього разу не втримався. Я ваш клієнт вже тривалий час і здебільшого замовляю аналогічні страви щоразу тому можу оцінювати з точки зору постійного споживача піци Парма, грецького салату та супу з фрикадельками Smile Так ок, цього разу замовлення з Маріо на Кочерги можна ставити як еталонне для всіх інших закладів та інших змін поварів. Суп - з насиченим смаком, фрикадельки зі свіжого фаршу. Піца Парма - пропечена ідеально, шинка тонка і мяка. Грецький салат - з олією та заправкою, яку часто забувають додати. І на смак все просто саме таке, як було колись в найперші дні появи цих страв в вашому меню. Колектив, що сьогодні працює в Маріо на Кочерги потрібно якщо не нагородити то поставити в приклад всім іншим. Дякую за обід! Рахунок №102516 від 17.12.2018

*Користувач надав додаткову інформацію за замовленням

Заклад: Служба доставки Salad

Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
31.12.2018 23:23:14, Подорожная Анна
Подорожная Анна

ты смотри, а хорошие отзывы не урезаются. Это выборочно что ли?


Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
17.12.2018 15:16:22, Администратор
Администратор

Доброго дня, Анатолій. Щиро дякуємо за такий приємний відгук. 


Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
15.12.2018 14:21:59, Аліна Цаплюк
Аліна Цаплюк
доброго дня! не розумію чому в описанні сайту написано ,що за доставку є можливість розплачуватися бонусами , а коли при замовлені просиш розрахуватися ними то диспеччер на лінії каже , що такої можливості немає !? взагалі не зрозуміла ваша система лояльності . ми є вашими постійними клієнтами, замовляємо досить часто доставку як і по місту, так і за його межі !

Заклад: Служба доставки Salad

Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
15.12.2018 22:00:41, Администратор
Администратор

Доброго вечора, Аліна. Ми хотіли б розібратися у цій ситуації та дізнатися більше подробиць. Чи могли б Ви назвати номер Вашого замовлення або вказати дату та приблизний час дзвінка, шоб ми мали змогу перевірити роботу оператора колцентру. Дякуємо за Ваш відгук та прийміть наші вибачення за незручності


Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
15.12.2018 23:12:18, Аліна Цаплюк
Аліна Цаплюк

14.11.2018 приблизно 19:30-19:40.

Номер замовлення :129857


Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
19.12.2018 20:26:15, Администратор
Администратор

Перевіривши інформацію по даній ситуації, ми виявили причини відмови оплати бонусами Вашого замовлення. Хотіли б запевнити Вас, що оплату бонусами можна здійснювати, але для цього потрібно робити замовлення з номеру мобільного телефону, який зареєстрований як віртуальна бонусна картка.

Наприклад: якщо Ви телефонуєте з телефонного номеру 093 111 1 111, а Ваша бонусна карта прив'язана до номеру 068 222 2 222 і Ви бажаєте оплатити замовлення бонусами, в такому випадку Вам відмовлять у оплаті. Система діє саме так задля безпеки Вашого бонусного рахунку.

Дякуємо за Ваш відгук та сподіваємося на Ваше розуміння. Якщо у Вам виникли додаткові питання стосовно бонусної програми або розрахунку бонусами, Ви завжди можете звернутися в наш Viber або Telegram чат за номером  067 412 7 881


Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
19.12.2018 17:50:03, Администратор
Администратор

Дякуємо за інформацію


Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
14.12.2018 18:17:42, Людмила
Людмила

Доброго дня! Сьогодні замовляли суші та піци, залишились задоволені всім, окрім піци Феліні, жахливий грибний соус темний та не приємний на смак, а начинки майже не було, суха та не смачна, шкода фото зробити не здогадались!


*Користувач надав додаткову інформацію за замовленням

Заклад: Служба доставки Salad

Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
15.12.2018 21:56:03, Администратор
Администратор

Доброго вечора, Людмила. Дякуємо за Ваш відгук та за зауваження стосовно якості страви, ми обов'зково передамо їх нашому Шеф-кухарю для подальшого контролю страв. 


Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити