відгуки Salad

Залиште ваш відгук

Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
01.05.2024 13:59:30, Світлана
Світлана

Капуста в салаті з куркою з Черепахи була старою та почала підгнивати, тож салат довелося викинути. Так, ви найгірші місця вирізали, але по текстурі, запаху, кольорові та смаку все одно відчутно. Шановні, якщо якісних продуктів не лишається, то не готуйте з поганих, бо така економія боком вилізе. Починаєш думати потім, де ще такий інґредієнт непоміченим пройшов...


*Користувач надав додаткову інформацію за замовленням

Заклад: Служба доставки Salad

Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
03.05.2024 13:00:33, Адміністратор
Адміністратор

Добрий день, Світлана. Дякуємо за звернення - зауваження опрацьоване в закладах нашої мережі! Безпекові заходи, що стосуються здоров'я споживача постійно контролюються не лише Шефами на закладах, а й відповідними органами. Гарного дня!


Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
18.03.2024 16:57:47, Любов
Любов

Не поклали жодного соєвого соусу, хоча 1 мав іти до сашимі і ще 1 був замовлений окремо.

 


*Користувач надав додаткову інформацію за замовленням

Заклад: Служба доставки Salad

Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
19.03.2024 08:16:47, Адміністратор
Адміністратор

Добрий вечір, Любов. Вибачте, за не уважність, обов'язково опрацюємо дану помилку. Для оперативного вирішення питання завжди можете звернутись за номером 0 800 508 110 гарячої лінії. 


Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
16.03.2024 16:32:52, Світлана
Світлана

Ванільний крем у штруделі був неприємно кислим (хтось пересипав лимонної кислоти?) і псував смак самого штруделя, довелося крем викинути. Це звісно не кінець світу, бо лише елемент страви, але все одно неприємно.


*Користувач надав додаткову інформацію за замовленням

Заклад: Служба доставки Salad

Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
17.03.2024 00:11:51, Адміністратор
Адміністратор

Добрий вечір, Світлана. Дякуємо за відгук.  Звернення вже вирішено тож ми хочемо нагадати про номер гарячої лінії 0 800 508 110, за яким можна завжди відразу звернутися для швидкого вирішення питань, що стосується замовлення,  якості продукції, доставки чи питань покращення і т.д. 


Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
13.03.2024 19:43:42, Ніна
Ніна

Вибачте, але навіщо вказувати поверх і номер квартири, якщо кур'єр не хоче підніматися в дім і каже, що необхідно вийти з дому, щоб забрати замовлення?


Заклад: Служба доставки Salad

Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
13.03.2024 21:26:27, Адміністратор
Адміністратор

Добрий вечір, Ніна. Дякуємо за зворотній зв'язок. За умовами доставки - замовлення доставляється до квартири. Вибачте, за некомпетентну поведінку кур'єра - вже опрацювали стандарт з працівниками. Гарного вечора!


Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
10.03.2024 16:15:26, Наталія Флячинська
Наталія Флячинська

Друзі, я постійний клієнт. Люблю вашу службу доставки, користуюсь нею постійно, але на 8 березня ви дійсно налажали, без образ. Я спеціально замовила заздалегідь на 19 годину, але о 19:20 подзвонивши до оператора дізнаюсь, що доставка буде о 19:40. В знак вибачення дають промокод, і все було б ок, але!! Привезли не те замовлення- замість піци якась паста, соєвий один тріснутий і витекла рідина, інший зіпсований. В одних ролах рис був сухий, неначе їх зробили ще зранку. В результаті настрій та вечір зіпсований, фото та чек є, можу надіслати 


Заклад: Служба доставки Salad

Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
10.03.2024 21:35:23, Адміністратор
Адміністратор

Добрий вечір, Наталія. Вибачте, що ми підвели Вас - нам важлива вся інформація, дякуємо за звернення - можете приєднати фото до відгуку або надіслати на ел.адресу - salad.dostavka@ukr.net. Завтра обов'язково з Вами зв'яжемося. Доброї ночі.


Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
08.03.2024 20:02:12, Мілана
Мілана

Доброго вечора. Дуже часто замовляємо у вас, але сьогодні доставка мене розчарувала. Свято, 8 березня, я все розумію, але більшу частину нашого замовлення просто забули забрати, за ним поверталися, а ми чекали ще 40 хвилин, тобто повне ми отримали більше ніж через 2 години. Страви були вже холодні і ще неприємною дрібницею було те що зі страви не прибрали інгредієнт, хоча це вказували(перець із бургера). Сервіс сьогодні був явно не на вищому рівні. Дякую.

Заклад: Служба доставки Salad

Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
08.03.2024 21:05:23, Адміністратор
Адміністратор

Добрий вечір, Мілана. Приносимо щирі вибачення - день надскладний, але ми обов'язково врахуємо помилки і не підведемо. Зі святом!


Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
08.03.2024 21:11:54, Мілана
Мілана

Дякую за оперативне вирішення проблеми

Дуже приємно, коли заклад піклується про своїх клієнтів)

Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
02.03.2024 16:12:11, Тарас
Тарас

Вже 2 роки йде повномаштабне вторгнення, а Salad до сих пір використовує Bitrix (російський продукт) для роботи власного сайту...


Заклад: Служба доставки Salad

Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
04.03.2024 11:42:45, Адміністратор
Адміністратор

Добрий день, Тарас. Ми відразу прийняли рішення про перехід на нову платформу з часу вторгнення, хоча продукт викуплений був багато років тому з усіма ліцензіями. Маючи неабиякий масштаб ми знайшли нарешті відповідне програмне забезепечення - найближчим часом відбудеться зміна. Раді небайдужості. Гарного дня!  


Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити