відгуки Salad

Залиште ваш відгук

Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
14.06.2019 16:42:10, Аліна Білоцерковець
Аліна Білоцерковець

Онлайн сервіс Salad.com.ua останнім часом почав здавати позицію, і доволі багато "тупити". З мобільної версії неможливо оформити замовлення. Сортування страв поскладнили, тепер пошуки улюблених страв займають вдвічі більше часу (чим погане було попереднє сортування по типу страви?) При пошуку страви в полі пошуку - воно нічого не знаходить, допоки не обереш заклад, але якщо я незнаю з якого закладу ця страва? 


*Користувач надав додаткову інформацію за замовленням

Заклад: Служба доставки Salad

Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
14.06.2019 16:52:05, Администратор
Администратор

Доброго дня, Аліна. Прийміть  вибачення за незручності, обов'язково протестуємо мобільну версію сайту на предмет створення замовлення. Що ж стосується пошуку, то поміркуємо як зробити його зручнішим. На данний момент пошук працює коректно. Дякуємо за Ваш відгук та зауваження, завдяки Вам ми стаємо краще


Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
12.06.2019 21:00:55, Любов Бідненко
Любов Бідненко

Все ок, але чисто з цікавості: навіщо при замовленні є графа "З якої суми знадобиться решта", якщо кур'єру ця інформація не передається?


*Користувач надав додаткову інформацію за замовленням

Заклад: Служба доставки Salad

Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
13.06.2019 10:22:04, Администратор
Администратор

Доброго ранку, Любов. Прийміть наші вибачення за незручності, обов'язково розберемося в даній ситуації


Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
09.06.2019 16:03:36, Максим
Максим

Вчера заказывали на доставку с Черепахи сет номер 5 и лапшу, на сайте указано, что при заказе сета 5 дают литр лимонада, но лимонад нам не положили, когда обратились на номер службы доставки, то получили ответ, что мы не говорили, что желаем комбо набор, на вопрос «А должны ли эту информацию сообщать, о данной акции», ответили, «Да», почему нас не проинформировали «Не знают». Зачем делать акцию, если этот лимонад не ложат и надо самому все узнавать и сообщать ? Очень не приятно ...заказ 156541


*Користувач надав додаткову інформацію за замовленням

Заклад: Служба доставки Salad

Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
10.06.2019 10:51:18, Администратор
Администратор

Доброго дня, Максим. Прийміть наші щирі вибачення за роботу операторів колцентру. Ми обов'язково розберемося в даній ситуації. Дякуємо за Ваш відгук


Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
04.06.2019 17:09:48, Діма
Діма

ви що видаляєте відгуки?(


Заклад: Служба доставки Salad

Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
04.06.2019 17:16:41, Администратор
Администратор

Доброго дня, Дмитро. Ні, ми не видаляємо відгуки. Справа в тому, що сьогодні ми змінили структуру сайту, а резервне копіювання сайту (на яке і впроваджували зміни) було близько місяця назад. І усі відгуки з моменту бекапу до сьогоднішнього ранку не увійшли до релізної версії. Дякуємо за Ваш відгук


Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
19.04.2019 08:06:41, Вадим Каминский
Вадим Каминский

Почему бы доставку в Заречаны не сделать по цене, как доставку по Житомиру? Учитывая, что чаще всего, доставлять еду сюда порой ближе, чем в некоторые из районов города. Да и покупателей было бы больше.

Заклад: Служба доставки Salad

Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
19.04.2019 10:12:07, Администратор
Администратор

Доброго дня, Вадим. Дякуємо за Ваш відгук та пропозицію, справа в тому, що дана ціна пов'язана з внутрішньою логістикою та формуванням маршрутів наших  кур'єрів. 


Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
16.04.2019 02:01:37, Ольга Забавская
Ольга Забавская
Добрый день. Не смогла нигде найти информацию насчитываются ли бонусы за доставку из МиМиКон? Заранее благодарна за ответ.

*Користувач надав додаткову інформацію за замовленням

Заклад: Служба доставки Salad

Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
16.04.2019 08:55:13, Администратор
Администратор

Доброго дня, Ольга. Бонуси за замовлення страв з Мімікону не нараховуються але можна ними розрахуватися 


Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
08.04.2019 21:35:46, aist_236
aist_236

Сьогодні робила на сайті замовлення суши (№ 72185 від 08.04.19). Оператор, коли дзвонила для уточнення замовлення, не запитала номер бонусної карти...як наслідок, бонуси не нараховані!!!! Прочитала у Вашій "Програмі лояльності", що "Оператор зобов'язаний запитати Вас про номер картки, перевірити ПІБ та статус карти"!!!! ЯК ЦЕ НАЗИВАЄТЬСЯ? СЕРВІС?


*Користувач надав додаткову інформацію за замовленням

Заклад: Служба доставки Salad

Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
09.04.2019 10:57:55, Администратор
Администратор

Доброго дня, aist. Ще раз прийміть наші вибачення за роботу колцентру. Дякуємо за Ваш відгук


Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
08.04.2019 21:49:58, aist_236
aist_236
Питання вирішене. Дякую за оперативність!

*Користувач надав додаткову інформацію за замовленням

Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити