Добрий вечір, Дмитро! Можливо дана страва була тимчасово відсутня. Для уточнень щодо страв завжди можна зв'язатися з оператором гарячої лінії за номером 0 800 508 110.
Доброго вечора , замовляли піцу . Курьер запізнився, піца холодна і суха . Перепрошую , але це не перший раз !
Я замовив піцу о 19.00 зателефонував о 20.10 сказали що кур'єр тільки забрав замовлення . О 20.20 він його доставив , але я впевнений що за 10 хвилин вона не стала б холодною і сухою !
*Користувач надав додаткову інформацію за замовленням
Оператор не змогла порадити сет з найбільшою кількістю лососю, апелюючи тим, що "меню завелике і його неможливо виивчити напам'ять")) Як офіціанти в закладах працюють (не те що людина з онлайн доступом до мережі інтернет), я не уявялю... Мабуть вони роботи)))
Вдосконалюйтесь і будьте більш доброзичливі! Монополія на суші в Житомирі у Черепахи не буде вічна))
Добрий день, Денис! Ми постійно вдосконалюємося, за що вдячні нашим небайдужим Гостям. Ваш відгук - додатковий стимул налагодити алгоритм прийому замовлень саме на гарячій лінії. Обов'язково попрацюємо над доброзичливістю, адже ми завжди намагаємося відповідати потребам замовників. Одна із цінностей компанії - професіоналізм, тому працюємо над цим. Дякуємо!
11.06 замовили піццу Маргарита. В описі вказано, що додається соус песто, також це видно на картинці. По факту соусу песто в доставленій піцці не виявилося!
*Користувач надав додаткову інформацію за замовленням
Добрий вечір, Олексій! Дійсно, попередньо до складу піци входив соус песто, на разі на піцу викладається свіжий базилік. Вибачте, що не попередили вчасно. Вже виправляємо)
почему-то на сайте нет возможности заказать в плезентвиле бургер со свининой и сыром дорблю
Заклад: Служба доставки Salad
Добрий вечір, Дмитро! Можливо дана страва була тимчасово відсутня. Для уточнень щодо страв завжди можна зв'язатися з оператором гарячої лінії за номером 0 800 508 110.
Доброго вечора , замовляли піцу . Курьер запізнився, піца холодна і суха . Перепрошую , але це не перший раз !
Я замовив піцу о 19.00 зателефонував о 20.10 сказали що кур'єр тільки забрав замовлення . О 20.20 він його доставив , але я впевнений що за 10 хвилин вона не стала б холодною і сухою !
*Користувач надав додаткову інформацію за замовленням
Заклад: Служба доставки Salad
Добрий вечір, Андрій. Приносимо вибачення за якість сервісу. Наш менеджер зв'яжеться з Вами для вирішення ситуації.
Оператор не змогла порадити сет з найбільшою кількістю лососю, апелюючи тим, що "меню завелике і його неможливо виивчити напам'ять"
)) Як офіціанти в закладах працюють (не те що людина з онлайн доступом до мережі інтернет), я не уявялю... Мабуть вони роботи)))
Вдосконалюйтесь і будьте більш доброзичливі!
Монополія на суші в Житомирі у Черепахи не буде вічна))
Заклад: Служба доставки Salad
Добрий день, Денис! Ми постійно вдосконалюємося, за що вдячні нашим небайдужим Гостям. Ваш відгук - додатковий стимул налагодити алгоритм прийому замовлень саме на гарячій лінії. Обов'язково попрацюємо над доброзичливістю, адже ми завжди намагаємося відповідати потребам замовників. Одна із цінностей компанії - професіоналізм, тому працюємо над цим. Дякуємо!
Дякую, дуже смачна піца і хачапурі в Roma Vdoma та в Маріо картошечка))
*Користувач надав додаткову інформацію за замовленням
Заклад: Служба доставки Salad
Добрий день, Микита! Дуже дякуємо за щирі відгуки!
*Користувач надав додаткову інформацію за замовленням
Заклад: Служба доставки Salad
Добрий вечір, Олексій! Дійсно, попередньо до складу піци входив соус песто, на разі на піцу викладається свіжий базилік. Вибачте, що не попередили вчасно. Вже виправляємо)
По піці Вілла д'Есте соус не співпадає з описання і паста Карбонара яйце скрутилося.
*Користувач надав додаткову інформацію за замовленням
Заклад: Служба доставки Salad
Добрий день, Дмитро. Приносимо вибачення за невідповідність замовлених страв з описом. Дякуємо Вам, правки по складовим внесено.
Дякую за зіпсований обід. Салат та рукола гнилі ще й не помиті, пісок у роті. Більше ніколи нічого не буду у вас замовляти!
Заклад: Служба доставки Salad
Добрий день, Іван. Вибачте за якість продукту, менеджер зв'яжеться з Вами для вирішення ситуації.