Просимо звернути увагу, що всі замовлення приймаються з 11:00 і до 19:00,
а з п`ятниці по суботу з 11:00 і до 20:00
Ваше замовлення буде прийнято і оброблено з 09:00
Чи бажаєте ви продовжити оформлення замовлення?
Все буде Україна!
0 (800) 508-110
доброго дня. вчора замовляла бургери, працівник закладу мене попередив, що у мовах війни меню змінене частково , а бургери не зовсім не такі як раніше.
Але я би хотіла висловити своє незадоволення , адже бургер абсолютно без листя салату або іншої зелені, кетчупу забагато , овочів майже нема, булка явно змінилася у якості у гіршу сторону.
Замовлення я робила по телефону і переді мною наперед вибачилися, що буде не так я до війни, однак, шановне керівництво, ви змушуєте ваших працівників давати нам продукт якості на порядок нижче, ніж той до якого ми звикли , за ті ж гроші , прошу зауважити.
Було б зрозуміло, якби ми перебували в окупації або недалео від неї, однак зелень в Житомир не везуть з Херсону, а вирощують в наших же парниках на околицях.
Що в результаті вашої співпраці з такими фермерами дало би змогу повернути нормальні салати в меню і нормальні бургери.
Я би не писала вам цей відгук , а списалаб на мою прискіпливість, якби сьогодні не почула від знайомих ті ж зауваження, тільки з різницею в тижні.
Будь ласка , не забувайте, що ваш бренд будувався роками, і не варто його похєрити за одне літо.
Дякую.
*Користувач надав додаткову інформацію за замовленням
Заклад: BBQ PUB Плезентвиль, вул. Київська, 13
Добрий день, Юлія.
Стосовно змінених рецептур бургерів - під час відновлення роботи закладу листя салату до бургерів дійсно не додавали у зв'язку з не регулярними поставками. За цей період ми отримали велику кількість схвальних відгуків, щодо смакових якостей бургерів. Тому, з рештою, коли логістика налагодилась, рішення повернути салати до бургерів не затвердили, опираючись саме на думку Гостей.
Дякуємо за відгук, Ваша думка цінна для нас - ми обов'язково врахуємо побажання.
Доброго дня!
Меню по qr коду це дуже сучасно і карантинні вимоги, вле роздивитися дрібні написи в непоганому смартфоні важко. А навіть якщо дивитися у портретному режимі, то відразу якість тексту погіршується
Заклад: BBQ PUB Плезентвиль, вул. Київська, 13
Доброго дня, Василь. Дякуємо за зворотній зв'язок, обов'язково поміркуємо щоми можемо зробити для покращення зчитування інформації
Одразу спойлер - відгук буде негативним. Але не для того щоб знизити оцінку саладу, чи настрочити чорноти сервісу - ні. Відгук буде направлений на те, щоб внести деякі ясності відносно персоналу, і, можливо, "дати по сраці" тим, хто готує на кухні замовлення.
Зразу скажу, сам салад - служба непогана, користуємося вже неодноразово і не один рік, але вчора стався нонсенс, через який руки чешутся строчити зараз 1 січня після НР новорічний відгук.
На вечір перед Новим Роком жінка зробила замовлення, щоб додати трохи фастфуду у наш раціон (іноді хочеться, тимпаче Новий Рік на носі, раз в рік можна). Так от, замовлення складалося з фуд боксу #4, разом з бургерами.
Саму доставку затримали на 20 хв, але це в мінуси не записую, так як всі ми живі люди, віднеслися до цього з розумінням. Сам колись працював у подібних закладах, і по собі знаю, що перед святами у них запари.
Отже, власне суть: ті бургери, що замовляли, були тупо з перепаленими котлетами. Знаєте що таке перепалені котлеты? Це не тоді, коли вони підсмажені до хрусткої скоринки, і навіть не тоді, коли ця скоринка вже чорніє. Перепалені - це котлети, які тупо забули у грилі, закинули і забули. Мало того що чорні з усих сторін, то ще я смерділи гарью так, що при розпакуванні цього боксу - запах був по всій кімнаті.
Можливо це не саме горіло м'ясо, яке доводилося смакувати у житті. Доводилось і вугілля з шампурів їсти, яке планувалось як шашлики (хто пам' ятає ці туси на природі в юності, той зрозуміє).
Но камон! Та свиня, яка була 31.12.21 на кухні і готувала це замовлення - ти ж бачило що ти кладеш у ці бургери. Ну переробки ж ти ці бургери, затримай замовлення ще на 20 хв, але віддай якісну їжу, яку ти і маєш віддавати, і за яку ми заплатили повну вартість! Ще 20 хвилинну затримку я б стерпів, і якби посмакував нормальні бургери, за які я віддав гроші - цього б відгуку не було.
Отже, звертаюсь до персоналу кухні, про який згадував вище. Бажаю тобі, друже, щоб ти їв такі горілі котлети на сніданок, обід і вечерю кожного дня. Смачного тобі.
До закладу саладу прохання: сам розумію що зараз іде дійсно проблема з кадрами, особливо в подібних закладах як ваш. Але слідкуйте за тим, які замовлення віддаються. Бо заплативши повну вартість за їжу, яка презентується як смачна і якісна, і отримавши оце "чорті-шо", ну реально відпадає все бажання повторно замовляти у вас їжу.
Сподіваюсь на ваше розуміння. Тримайте марку, і старайтесь покращити ваш сервіс.
П. С. Беріть приклад з Дніпро М - наш український виробник. У тих якщо хоч щось не так - одразу телефонують, просять вибачення і все одразу міняють. Власне сервісом вони і беруть ринок, за інструментом звертаюсь тільки до них.
*Користувач надав додаткову інформацію за замовленням
Заклад: BBQ PUB Плезентвиль, вул. Київська, 13
Доброго дня. Прийміть наші вибачення за якість страв, ми обов'язково проведемо роботу з персоналом та будемо ретельніше контроювати видачу страв. Дякуємо за Ваш розгорнутий відгук та надану інформацію
Отже, гарні новини:
Салад - ви красунчики. Велика подяка адміну (котрий явно знаходиться на своєму місці) і всьому керуючому персоналу з відділу замовлень.
Одразу після попереднього відгуку, у той же день, з нами зв*язався адміністратор САЛАДу, з пропозицією розібратися у данній ситуації і її подальшого вирішення.
Були принесені вибачення і запропоновано повернення вартості тих самих бургерів. В свою чергу обіцяли провести "роботу над помилками" і знайти винуватого в данній ситуації. За це окрема подяка.
Отже, дуже вдячний за сервіс, дійсно тримаєте марку. В свою чергу хочу дати пораду всім, хто читатиме цей відгук - при винекненні спірних ситуацій з замовленнями, одразу телефонуйте на номер вказанний на сайті, для вирішення питань. Як показала практика - всі питання вирішуються одразу і максимально швидко, тому у випадку будь-яких недорозумінь - працівники Саладу будуть максимально на боці клієнта.
Ще раз дякую, бажаємо вашому сервісу процвітання, ми і надалі з радістю будемо користуватися вашими послугами.
*Користувач надав додаткову інформацію за замовленням
Добрый день, ребята! Знаем и любим вашу кухню, но последний заказ одной порции колбасок с гарниром удивил полупустым боксом. Фото прилагаю и для сравнения бокс с колбасками моей коллеги. Надеюсь, что это просто человеский фактор, где-то ребята на кухне пропустили!

*Користувач надав додаткову інформацію за замовленням
Заклад: BBQ PUB Плезентвиль, вул. Київська, 13
Доброго дня, Тетяно. Прийміть наші вибачення за замовлення, обов'язково передамо Ваші зауваження нашому Шеф-кухарю длч подальшого контролю. Дякуємо за Ваш відгук
Бургери гіркі,згорівші котлети в середині, булочки пригорівші,картошка фрі не солона,ніяка,як резина,навіть кетчуп до неї не поклали.Наш свят вечір завдяки Плезентвіль був кошмарним.Коштує все дорого,а на смак фігня!!!Шкодуємо,що зробили замовлення саме там.
*Користувач надав додаткову інформацію за замовленням
Заклад: BBQ PUB Плезентвиль, вул. Київська, 13
Доброго дня, Дар'я. Прийміть наші найщиріші вибачення за якість страв, обов'язково передамо Ваші зауваження нашому Шеф-кухарю. Витрачені кошти були повернені у повному обсязі на Вашу картку. Дякуємо за Ваш відгук
Чекаю замовлення більше години , сьогодні дуже поганий сервіс доставки , хоча живу неподалік від закладу
*Користувач надав додаткову інформацію за замовленням
Заклад: BBQ PUB Плезентвиль, вул. Київська, 13
Доброго дня, Антон. Прийміть наші вибачення за швидкість доставки. Дякуємо за Ваш відгук та в якості компенсації Вам будуть нараховані бонуси на Ваш рахунок.
Дякуємо за смачну вечерю.
Особлива подяка Чудовому офіціанту Максиму.
До нових смачних зустрічей.
Заклад: BBQ PUB Плезентвиль, вул. Київська, 13
Дякуємо за Ваш відгук