Відгуки

Залиште ваш відгук

Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
26.10.2018 10:03:03, Ігор Савицький
Ігор Савицький

Доброго дня. Я просто розачорований Вашим підходом до клієнтів. Чому ніхто не повідомив, що старі картки будуть не дійсними з 23 жовтня поточного року, хоча ми з сім'єю відвідували Ваш заклад 16 жовтня. Це просто зневажливе ставлення до відвідувачів. До кого звернутися щоб я всеж таки зміг скористатися своїми бонусами на старій картці


Заклад: Маріо, вул. Київська, 77 (ТРЦ "Глобал")

Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
26.10.2018 10:29:49, Администратор
Администратор

Доброго дня, Ігор. Якщо Ви користувались карткою Salad в той день, то офіціант мав Вас попередити, що наша бонусна система набуде змін. Судячи з Вашого відгуку - не попередив, за що ми просимо у Вас вибачення. Стосовно Ваших бонусів не варто непокоїтися, Ви можете пройти віртуалізацію Вашої карти, а всі бонуси та відсоток нарахувань залишаться незмінні.

Для перереєстрації Ви маєте відправити смс на номер +380980520202 з текстом: 

імя#датанародження у форматі ДД.ММ.РРРР (напр. Ігор#01.01.1991

Після чого Ви отримаєте смс у відповідь:

«Вітаємо! Ваша карта *****(номер пластикової карти) успішно віртуалізована. На Вашій карті - ** бонусів»

 

 

Комбінація «імя#датанародження» повинна бути написана БЕЗ ЖОДНОГО ПРОБІЛУ.

Дякуємо за Ваш відгук та прийміть наші вибачення за незручності. 


Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
25.10.2018 11:07:06, Светлана Халимончук
Светлана Халимончук
Доброго дня. 19.10.2018 було зроблено замовлення 1045 грн. Проте, чомусь бонусів до цих пір так і не нараховано((( Дивно.

*Користувач надав додаткову інформацію за замовленням

Заклад: Служба доставки Salad

Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
25.10.2018 11:23:27, Администратор
Администратор

Доброго дня, Світлана. Залюбки допоможемо Вам розібратися з даним випадком. Чи могли б Ви нам написати в один із наших чатів Viber/WatsApp/Telegram. Режим роботи ПН-ПТ з 11.00 - 19.00. Номер телефону [067 412 78 81] [Приймаються тільки онлайн-повідомлення]. 

Дякуємо за Ваш відгук

 


Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
21.10.2018 22:55:08, Александра
Александра

Вчера 20.10 с друзьями брали 2 пиццы на вынос ( Цезарио и Филадельфия ) итог : на след.утро у всех болел живот и «да здравствуй белый друг»

*Користувач надав додаткову інформацію за замовленням

Заклад: Маріо, вул. Київська, 13

Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
22.10.2018 13:30:44, Администратор
Администратор

Доброго дня, Олександра. Прийміть наші вибачення, ми обов'язково розберемося в даній ситуації та наш менеджер зв'яжеться з Вами для подальшого вирішення ситуації. Дякуємо за Ваш відгук


Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
20.10.2018 19:41:06, Марина
Марина
После виртуализации карты, процент стал 5% вместо 10% (такая информация отображается в личном кабинете). так же на виртуальную карту были зачислены бонусы 5% за заказ, вместо 10% (заказ №121207), тоесть то что вы пишите о том, что процент и начисления точно такие же как на пластиковой карте, не соответствует действительности (делала новый заказ, оператор озвучил сумму бонусов равную 5% от предыдущего заказа). Не солидно Pity

*Користувач надав додаткову інформацію за замовленням

Заклад: Служба доставки Salad

Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
21.10.2018 11:36:25, Администратор
Администратор

Доброго дня, Марина. Запевняємо Вас, що Ваш відсоток не змінився та нарахувало 10%. Справа в тому, що нові id бонусних карт мают 9-значний код, а пластик мав п'ятизначні і тому система поки працює некоректно, але з 23.10 усе буде відображатися правильно. Просимо вибачення за тимчасові незручності та дякуємо за Ваш відгук


Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
19.10.2018 12:21:06, Ника Жанна
Ника Жанна

Заказали 18.10.2018 пиццу Квадроформаджи и Дерблю. Зачем-то привезли две Квадро, она у нас теперь лежит пропадает, а еще в ней начинки совсем нет, одна булка, в серединке только есть немнолго начинки. Раньше были очень довольны, а теперь...


*Користувач надав додаткову інформацію за замовленням

Заклад: Служба доставки Salad

Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
19.10.2018 12:27:19, Администратор
Администратор

Доброго дня, Жанна. Прийміть наші щирі вибачення за плутатину у замовленні. Наш менеджер обов'язково зв'яжеться з Вами для подальшого вирішення ситуації. Дякуємо за Ваш відгук


Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити