Відгуки

Залиште ваш відгук

Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
24.11.2018 14:21:41, Богдан
Богдан

Останні 2 замовлення в доставці салад, були жахливими! В Ролах (Сет #2): рис недоварений, риба та авокадо не свіжі, їсти це не можливо, все пішло в смітник. Три пательні зі свинининою, були з несвіжим сиром, теж пішли в смітник, ніхто отруїтись не хоче! Був постійним клієнтом мережі Салад, більше жодної доставки тут замовляти не буду. Замовлення №60233 та №59065.


*Користувач надав додаткову інформацію за замовленням

Заклад: Служба доставки Salad

Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
24.11.2018 14:50:53, Администратор
Администратор

Доброго дня, Богдан. Прийміть наші вибачення за якість ролів,  ми обов'язково розберемося у даній ситуації та будемо більш ретельніше контролювати якість продукту. Що ж стосується пателень, то хотіли б зауважити, що у пательні зі свининою ми використовуємо сир Дорблю, який має специфічний аромат та смак і можливо саме через його властивості Вам здалося, що сир несвіжий. В будь-якому випадку, дякуємо за Ваш відгук, обов'язково посилимо контроль приготування та видачі страв.


Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
24.11.2018 21:34:21, Богдан
Богдан

Я багато разів замовляв пательні зі свининою, через доставку Салад, та в самому закладі Мандри, тому впевнений, що в цей раз вони були точно не свіжі.


Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
14.11.2018 10:35:36, Аліна
Аліна

Замовили сет № 6 з доставкою додому,привезли,сет був просто жахливим.Риба зверху на кожному кусочку таке відчуття, як то вже засохша і несвіжа, з неприємним запахом!Роли так позлипалися,що ми на силу їх віддерли.Рис розпрадався на очах, в соус нереально було їх вмокнути.Кусочки були порізані різної товщини,одні тонесенькі,які навіть паличками не візьмеш.Якщо це доставка додому,  то що це означає, що їх можна зворганити аби рахувалося і що ніхто нічого не скаже???Після такої ввечері я вже наврядчи буду замовляти суші у вашому закладі.


*Користувач надав додаткову інформацію за замовленням

Заклад: Служба доставки Salad

Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
14.11.2018 10:49:01, Администратор
Администратор

Доброго дня, Аліна. Хотіли б вибачитися за якість страв, ми обов'язково розберемося в даній ситуації та виправимося. Щоб якось загладити неприємні враження від доставки, наш менеджер зателефонує Вам та запропонує вирішення ситуації. Дякуємо за Ваш відгук та ще раз прийміть наші вибачення


Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
14.11.2018 11:25:16, Аліна Скринжевська
Аліна Скринжевська
і доречі ми були постійними клієтами!
Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
08.11.2018 19:43:22, Павло
Павло

Вітаю! Сьогодні Всесвітній день якості - дуже актуальна подія. Досить давно відвідую заклади громадського харчування, що утворюють корпоративну мережу SALAD. Картку оформив не одразу. А коли оформив, то звісно приємніше - мати бонуси аніж нічого. Подумалось, що давно не їв піцу. А тут ще й СМС прийшло, що термін дії бонусів спливає. До речі ніхто не повідомив, що пластикові картки анулюються з 23 жовтня.

І ось пообідали, а коли дійшло до розрахунку то з’ясувалося, що картка вже не діє. Дивно - картка не діє, а СМС приходять.  Поки офіціант пояснював, як активувати картку через телефон у розмову втрутилась дівчина у окулярах. Молода зовсім, але напевно адміністратор. Вона сказала, що все можна зробити потім. А на моє питання, чи зарахують мені бонуси сказала, що -  "ні" бо я "не активований". Постає питання - навіщо мені така бонусна програма, якою я не можу скористатися. Картка є, і є на рахунку бонуси, що скоро "згорять". Я заклад відвідав - умови виконав. А тут дівчина з окулярами, і ій абсолютно байдуже, що там і як. Бо в її сприйнятті всі "багаті". То й навіщо тоді ці програми, все ж таки не за знижками іде сюди споживач, а за якістю! Просто людям потрібно знати, що насправді немає знижок, немає бонусів. Навіщо такий маркетинг? Він не додає, а віднімає, тому що псує настрій. Невже не можна було існуючих клієнтів перевести автоматично скинувши СМС і попросивши підтвердити статус, якщо ці пластикові карти вивели з використання? Хвалив "Маріо" на І. Кочерги, 3 бо кухня мені більше подобалася ніж у інших "Маріо". А після останнього візиту, ще довго не піду туди, а може і взагалі саме в цей заклад взагалі ніколи не піду. Отак внаслідок дрібниць псується репутація, що заробляться роками.    А дівчина у окулярах, ще молода і досвіду не має, - з одного боку не хочеться псувати їй життя, а з іншого не навчи зараз, завтра буде пізно.     


Заклад: Маріо, вул. Івана Кочерги, 3

Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
08.11.2018 20:04:54, Администратор
Администратор

Доброго вечора, Павло. Приносимо свої вибачення за незручності, ми хотіли б розібратися більш детально у ситуації з бонусами, тому дуже просимо Вас, по можливості, написати  завтра до нашого Viber або Telegram чату за номером [067 412 78 81]. Що ж стосується кухні, ми б хотіли дізнатися у Вас що саме було не так, щоб ми мали змогу покращити якість страв. Дякуємо за Ваш відгук


Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
14.11.2018 16:01:06, Павло
Павло

Добрий день. Тільки сьогодні прочитав відповідь. А через електронну пошту чи за № телефону не можна все обговорити? 


Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
14.11.2018 16:17:02, Администратор
Администратор

Доброго дня, Павло. Питання, що стосуються бонусної системи, ми приймаємо у наших Вайбер та Телеграм чатах. Так повідомлення потрапляє до менеджера системи лояльності та швидкість реагування на відгук буде значно більша, аніж через пошту. 
Що ж стосується кухні, Ви можете надіслати Ваші зауваження на адресу conbrio.marketing@gmail.com. Ми обов'язково розглянемо їх та будемо працювати над покращенням. Дякуємо за Ваш відгук


Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
01.11.2018 16:05:58, Надія
Надія

Замовлення 123212 привезли швидко через 25хв після дзвінка на гарячу лінію.Піца і картопля фрі були гарячими.Доставка оперативна,сервіс на найвищому рівні.Курєр привітний,побажав смачного і гарного вечора.


Заклад: Служба доставки Salad

Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
02.11.2018 11:07:35, Администратор
Администратор

Дякуємо за Ваш відгук


Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
28.10.2018 21:51:38, Ірина
Ірина

Здравствуйте. Вчера с ребёнком решили заглянуть в любимую пиццерию Марио. Территориально были близко на Киевской,решили туда. Время было после 19:00, зайдя в заведение я поняла, что персонал оценил меня как не респектабельного клиента, никто не поздоровался, все делали вид, что заняты, официантку пришлось доганять, дабы узнать, возможно ли нам присесть,на что нам ответили, чтобы мы спросили на лаунже, "мамаша с ребнком" - это не мой клиент, подумал бармен, судя по ответу мне. Начали мне уделять внимание и проявлять субординацию после заявления мной книги жалоб. Люблю Ваше заведение, не люблю хамовитый персонал.   Процветания Вам!!!! 


*Користувач надав додаткову інформацію за замовленням

Заклад: Маріо, вул. Київська, 13

Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити
28.10.2018 21:59:19, Администратор
Администратор

Доброго дня, Ірина. Прийміть наші щирі вибачення за якість обслуговування, ми обов'язково проведемо роботу з персоналом. Дякуємо за Ваш відгук та побажання


Коментувати
Если Вы не робот, оставьте это поле пустым:
Закрити