Програма лояльності - Інтернет-магазин «Salad»

система лояльності

Бонусна програма SALAD

Бонусна програма мережі ресторанів SALAD - це програма лояльності, яку ми створили для відвідувачів закладів мережі: піцерій "Маріо", суші-барів "Черепаха", BBQ пабу "Плезентвіль" та "Мандри Pizza Cafe". Карта SALAD - накопичувальна. Кожен раз, коли Ви відвідуєте якийсь із закладів і оплачуєте рахунок (за винятком оплати замовлення бонусами повністю), Вам нараховуються бонуси (віртуальні гроші), якими Ви можете оплатити нові замовлення.

Як пройти віртуалізацію бонусної карти SALAD, якщо Ви вже є користувачем програми лояльності?

З 23.10.2018 бонусна система Salad повністю переходить на віртуальні карти. Відтепер не потрібно буде носити карту з собою – Ваш номер телефону і буде ідентифікатором карти Salad.

Для перереєстрації Ви маєте відправити смс на номер +380980520202 з текстом: 

імя#датанародження у форматі ДД.ММ.РРРР (напр. Кирило#01.01.1991)

Після чого Ви отримаєте смс у відповідь:

«Вітаємо! Ваша карта *****(номер пластикової карти) успішно віртуалізована. На Вашій карті - ** бонусів»

Комбінація «імя#датанародження» повинна бути написана БЕЗ ЖОДНОГО ПРОБІЛУ.


Як отримати нову віртуальну бонусну карту SALAD?

Для того, щоб отримати віртуальну накопичувальну карту, достатньо просто відправити смс на номер +380980520202 з текстом:

імя#датанародження у форматі ДД.ММ.РРРР (напр. Кирило#01.01.1991)


Після чого Ви отримаєте смс у відповідь:

«Вітаємо, Ви новий користувач програми лояльності Salad. На Вашій карті – 0 бонусів».  

Комбінація «імя#датанародження» повинна бути написана БЕЗ ЖОДНОГО ПРОБІЛУ.


Переваги, які отримує власник карти SALAD

  • Можливість накопичувати бонуси на власний рахунок при кожному відвідуванні ресторану та розраховуватись ними (повністю або частково) за Ваші улюблені страви.
  • Отримання привілеїв: першочергове інформування про новини, акції, новинки закладів мережі SALAD.
  • Участь у спеціальних пропозиціях

Бонуси в День народження

Кожному власнику віртуальної бонусної картки Salad нараховується 50 бонусів з нагоди Дня народження (якщо дана інформація була зазначена в Анкеті). Бонуси з нагоди Дня народження безстрокові, якщо картою користуються не рідше ніж раз на 90 днів або діють один місяць, якщо картою не користувалися більше 90 днів.

Які заклади входять до мережі ресторанів SALAD?

На сьогоднішній день програма лояльності SALAD діє в таких закладах:

піцеріях "Маріо" за адресами:

  • м. Житомир, вул. Київська, 13

  • м. Житомир, вул. Івана Кочерги, 3

  • м. Житомир, вул. Київська, 77 (ТРЦ Глобал)

суші-барах "Черепаха" за адресами:

  • м. Житомир, вул. Бердичівська, 12

  • м. Житомир, вул. Київська, 77

BBQ пабі "Плезентвіль" за адресою:

  •  м. Житомир, вул. Київська, 13

** Casual Cafe "Мандри" за адресою:

  •  м. Житомир, вул. Київська, 77 (ТРЦ Глобал)

Як відбувається накопичення бонусів?

При отриманні бонусної картки SALAD після кожного візиту Вам нараховуються бонуси розміром 5% (3% **) від суми замовлення. Згодом відсоток нарахувань зростатиме. Наприклад, після досягнення загальної суми сплачених рахунків розміру в 7000 гривень, Вам буде нараховуватись 7% (3% **) від суми замовлення. При загальній сумі сплачених рахунків у 15000 гривень, відсоток нарахування бонусів досягне максимального - 10%. (5% **)

* Нарахування бонусів не відбувається при замовленні, на яке поширюється спеціальна пропозиція або знижка.

Зверніть увагу: накопичені Вами бонуси діють протягом 3 місяців з дня останнього використання карти.

Як розраховуватись бонусами?

 Якщо в Гостя сума Можливої знижки* більше 100 грн - відтепер розрахуватись можна буде лише за 50% від суми. Наприклад, чек на суму 500 грн (в чеку немає підакцизних та акційних товарів). В строці "Можлива знижка"* максимально буде вказана сума - 250.00 грн**

Якщо в такому ж чеку на 500 грн є підакцизні та акційні товари (напр. на суму 100 грн), то максимально можлива сума для оплати бонусами становитиме 200.00 грн**

- Якщо в Гостя сума Можливої знижки* менше 100 грн - розрахуватись бонусами можна повністю (по схемі, яка діє зараз)

Наприклад, чек на суму 85 грн (в чеку немає підакцизних та акційних товарів). В строці"Можлива знижка"* максимально буде вказана сума - 85.00 грн**

* "Можлива знижка" - сума замовлення без урахування підакцизних та акційних товарів, які оплатити бонусами неможливо


** за умови, що в гостя достатня кількість бонусів для повної оплати можливої знижки; якщо ж у гостя бонусів менше, ніж максимально доступна сума бонусів для списання - то в строці "Можлива знижка" буде вказана вся доступна на карті сума бонусів.

Зверніть увагу: оплата бонусами не поширюється на алкогольні напої, тютюнові вироби та кальяни

Як розраховуватись бонусами за доставку?

Оператор зобов'язаний запитати Вас про номер картки, перевірити ПІБ та статус карти *.

* У разі, якщо карта заблокована або деактивована, бонусами розрахуватися неможливо.

Вам буде повідомлений баланс Вашої карти, після чого запропонують оплатити замовлення бонусами

* оплата бонусами алкоголю неможлива.

Далі Ви озвучуєте бажану суму для списання (сума може бути меншою ніж вся сума замовлення - 2, 5, 10, 20 бонусів і т.д.)

Оператор здійснює оплату бонусами і повідомляє залишок оплати готівкою а також залишок балансу бонусів на картці.

Як стежити за балансом бонусної картки?

Баланс Вам може повідомити адміністратор або офіціант будь-якого закладу мережі SALAD. Також Ви можете самостійно побачити його в чеку (не входять бали за останнє відвідування).

Стаємо ближчими до Вас

Тепер у Вас є можливість самостійно в режимі онлайн дізнаватися інформацію, що стосується Вашої картки за допомогою Viber/WatsApp/Telegram-чатів. Номер телефону [067 412 78 81] [Приймаються тільки онлайн-повідомлення]

Що робити, якщо Вам поступило смс-повідомлення про списання бонусів?

Якщо Вам поступило смс-повідомлення про списання бонусів, хоча Ви картою не користувались - потрібно одразу звернутись до закладу, в якому було здійснено списання (вказаний в смс), повідомити про дану ситуацію та попросити заблокувати карту. Якщо виявилось, що Вашу карту переплутали на точці і у Вас на руках чужа карта (номер не співпадає з тим, що вказаний в смс) також потрібно назвати її номер адміністратору для блокування.

Якщо Ви втратили телефон або SIM-карту...

Якщо Ви втратили SIM-карту та бажаєте відновити Вашу віртуальну карту Salad, Ви повинні зв’язатись з нашим менеджером за допомогою Viber/WatsApp/Telegram-чатів та вказати причину звернення. Ми обов’язково допоможемо Вам та оформимо нову без втрати бонусів та відсотку нарахувань.

Додатково:

ТОВ "КОН Бріо" має право змінити Програму або повністю її скасувати в будь-який час, попередньо повідомивши про це чи ні. Компанія не несе відповідальності за будь-які збитки або втрати, які виникли в результаті таких дій.