Програма лояльності - Інтернет-магазин «Salad»

система лояльності

Бонусна програма SALAD

Бонусна програма мережі ресторанів SALAD - це програма лояльності, яку ми створили для відвідувачів закладів мережі: піцерій "Маріо", суші-барів "Черепаха", BBQ пабу "Плезентвіль" та Casual Cafe "Мандри". Карта SALAD - накопичувальна. Кожен раз, коли Ви відвідуєте якийсь із закладів і оплачуєте рахунок (за винятком оплати замовлення бонусами повністю), Вам нараховуються бонуси (віртуальні гроші), якими Ви можете оплатити нові замовлення.

Як отримати бонусну карту SALAD?

Для того, щоб отримати накопичувальну карту, достатньо просто заповнити анкету в одному з ресторанів мережі. Після заповнення Вам видадуть карту SALAD і правила користування. Отримання бонусної картки доступне у всіх ресторанах мережі SALAD, абсолютно безкоштовно.

Зверніть увагу: Ви можете брати участь у бонусної програмі тільки в тому випадку, якщо Вам виповнилось 18 років.

Як активувати карту?

Ви отримуєте вже активну картку, яку одразу ж можете використовувати. Бонуси нараховуються та активуються протягом доби після оплати рахунку.

Переваги, які отримує власник карти SALAD

  • Можливість накопичувати бонуси на власний рахунок при кожному відвідуванні ресторану та розраховуватись ними (повністю або частково) за Ваші улюблені страви.
  • Отримання привілеїв: першочергове інформування про новини, акції, новинки закладів мережі SALAD.
  • Участь у спеціальних пропозиціях

Бонуси в День народження

Кожному власнику бонусної картки Salad нараховується 50 бонусів з нагоди Дня народження (якщо дана інформація була зазначена в Анкеті). Бонуси з нагоди Дня народження безстрокові, якщо картою користуються не рідше ніж раз на 90 днів або діють один місяць, якщо картою не користувалися більше 90 днів.

Які заклади входять до мережі ресторанів SALAD?

На сьогоднішній день програма лояльності SALAD діє в таких закладах:

піцеріях "Маріо" за адресами:

  • м. Житомир, вул. Київська, 13

  • м. Житомир, вул. Івана Кочерги, 3

  • м. Житомир, вул. Київська, 77 (ТРЦ Глобал)

суші-барах "Черепаха" за адресами:

  • м. Житомир, вул. Бердичівська, 12

  • м. Житомир, вул. Київська, 77

BBQ пабі "Плезентвіль" за адресою:

  •  м. Житомир, вул. Київська, 13

** Casual Cafe "Мандри" за адресою:

  •  м. Житомир, вул. Перемоги, 1

Як відбувається накопичення бонусів?

При отриманні бонусної картки SALAD після кожного візиту Вам нараховуються бонуси розміром 5% (3% **) від суми замовлення. Згодом відсоток нарахувань зростатиме. Наприклад, після досягнення загальної суми сплачених рахунків розміру в 7000 гривень, Вам буде нараховуватись 7% (3% **) від суми замовлення. При загальній сумі сплачених рахунків у 15000 гривень, відсоток нарахування бонусів досягне максимального - 10%. (5% **)

* Нарахування бонусів не відбувається при замовленні, на яке поширюється спеціальна пропозиція або знижка.

Зверніть увагу: накопичені Вами бонуси діють протягом 3 місяців з дня останнього використання карти.

Як розраховуватись бонусами?

Розрахуватись бонусами можна в будь-якому з ресторанів мережі SALAD (у піцерії "Маріо", суші-барі "Черепаха", BBQ пабі "Плезентвіль" та Casual Cafe "Мандри").

1бонус = 1 гривня

Якщо Ви бажаєте оплатити чек (повністю або частково) бонусами, скажіть про це офіціантові та пред'явіть свою карту SALAD.

Важливо: при оплаті рахунку бонусами частково – бонуси нараховуватимуться лише на суму, що залишилась до сплати після списання бонусів. Якщо рахунок оплачений бонусами повністю – бонуси на чек нараховані не будуть, при цьому повна сума чека буде додана до загальної накопиченої суми по карті.

Зверніть увагу: оплата бонусами не поширюється на алкогольні напої, тютюнові вироби та кальяни

Як розраховуватись бонусами за доставку?

Оператор зобов'язаний запитати Вас про номер картки, перевірити ПІБ та статус карти *.

* У разі, якщо карта заблокована або деактивована, бонусами розрахуватися неможливо.

Вам буде повідомлений баланс Вашої карти, після чого запропонують оплатити замовлення бонусами

* оплата бонусами алкоголю неможлива.

Далі Ви озвучуєте бажану суму для списання (сума може бути меншою ніж вся сума замовлення - 2, 5, 10, 20 бонусів і т.д.)

Оператор здійснює оплату бонусами і повідомляє залишок оплати готівкою а також залишок балансу бонусів на картці.

Як стежити за балансом бонусної картки?

Баланс Вам може повідомити адміністратор або офіціант будь-якого закладу мережі SALAD. Також Ви можете самостійно побачити його в чеку (не входять бали за останнє відвідування).

Стаємо ближчими до Вас

Тепер у Вас є можливість самостійно в режимі онлайн дізнаватися інформацію, що стосується Вашої картки за допомогою Viber/WatsApp/Telegram-чатів. Режим роботи ПН-ПТ з 11.00 - 19.00. Номер телефону [067 412 78 81] [Приймаються тільки онлайн-повідомлення]

Що робити, якщо Вам поступило смс-повідомлення про списання бонусів?

Якщо Вам поступило смс-повідомлення про списання бонусів, хоча Ви картою не користувались - потрібно одразу звернутись до закладу, в якому було здійснено списання (вказаний в смс), повідомити про дану ситуацію та попросити заблокувати карту. Якщо виявилось, що Вашу карту переплутали на точці і у Вас на руках чужа карта (номер не співпадає з тим, що вказаний в смс) також потрібно назвати її номер адміністратору для блокування.

Якщо Ви втратили карту SALAD...

Загублені або пошкоджені карти можна відновити без втрати бонусів. Якщо Ви загубили або пошкодили свою бонусну карту, одразу ж повідомте про це адміністратора будь-якого ресторану мережі SALAD для її блокування. Щоб відновити бонусний рахунок і отримати нову картку, відвідайте будь-який ресторан мережі з документом, що засвідчує Вашу особу.

Додатково:

ТОВ "КОН Бріо" має право змінити Програму або повністю її скасувати в будь-який час, попередньо повідомивши про це чи ні. Компанія не несе відповідальності за будь-які збитки або втрати, які виникли в результаті таких дій.