Salad - гарантує якість
Salad - гарантує якість
12.10.2015У мережі закладів Salad прийнято піклуватися про гостей і обслуговувати їх на вищому рівні. Тому ми ретельно контролюємо якість їжі та сервісу. Видані в залі страви проконтролювати не складно, так як ми відразу на місці можемо побачити, в чому проблема, і швидко її вирішити.
Але контролювати якість страв, які доставляють клієнтам додому або в офіс, набагато складніше. Тому ми будемо раді, якщо кожен з Вас візьме участь в програмі по контролю якості.
Як Ви можете це зробити? Якщо замовлена Вами страва, яке привіз кур'єр, не відповідає за образом і /або смаку заявленому, ми замінимо його або компенсуємо вартість витрат.
Для цього: коли Ви отримуєте замовлення, перевірте комплектацію і якість страв при кур'єрі. Якщо у Вас є претензія, скажіть про неї кур'єру і ми вирішимо проблему (привеземо нову страву за свій рахунок або повернемо витрачені гроші).
Якщо на початку Ви не помітили ніяких похибок у страві, але виявили їх при поїданні, зателефонуйте в службу доставки і попросіть про компенсацію або заміну страви.
Не викидайте страву, на якість якого спрямована Ваша заява. Побачивши його, ми зможемо визначити, де була допущена помилка.