Контроль якості - Інтернет-магазин «Salad»
У кожному закладі мережі Salad дуже відповідально ставляться до якості страв, що подаються відвідувачам, та до обслуговування гостей.
Контролювати якість страв, які видаються безпосередньо в ресторанах, набагато простіше, оскільки можна одразу побачити оскаржений продукт і вирішити проблему безпосередньо на місці. Але контролювати страви, які Ви отримуєте з доставкою додому або в офіс набагато складніше. Тому ми пропонуємо своїм клієнтам брати участь у програмі контролю якості.
Якщо доставлена кур'єром страва за виглядом або смаком не така, як страва в залі, на Вашу вимогу ми можемо замінити її на нову або компенсувати витрати.
Що для цього потрібно?
Після отримання замовлення перевірте:
- зовнішній вигляд страв та комплектацію замовлення (наявність серветок, всіх столових приборів і т.д.)
- якість страв.
Якщо Ви помітили зовнішню невідповідність та/або страви неналежної якості - одразу телефонуйте за номером 0 800 508 110 з проханням замінити страви*.
Замовлення буде приготовлене поачергово і повторну доставку страви ми здійснюємо за свій рахунок
*Обов'язкова умова: віддайте кур'єру страву, яка Вас не влаштовує, щоб ми змогли виявити, де припустились помилки.