Контроль якості - Інтернет-магазин «Salad»

У кожному закладі мережі Salad дуже відповідально ставляться до якості страв, що подаються відвідувачам, та до обслуговування гостей.

Контролювати якість страв, які видаються безпосередньо в ресторанах, набагато простіше, оскільки можна одразу побачити оскаржений продукт і вирішити проблему безпосередньо на місці. Але контролювати страви, які Ви отримуєте з доставкою додому або в офіс набагато складніше. Тому ми пропонуємо своїм клієнтам брати участь у програмі контролю якості.

Якщо доставлена кур'єром страва за виглядом або смаком не така, як страва в залі, на Вашу вимогу ми можемо замінити її на нову або компенсувати витрати.

Що для цього потрібно?

При отриманні замовлення кур'єром одразу ж перевірте якість страв і комплектацію (наявність серветок, всіх столових приборів і т.д.). Якщо у Вас є претензії до якості продукту, повідомте про них кур'єру і ми замінимо його на новий або компенсуємо його вартість.

*повторну доставку страви ми здійснюємо за свій рахунок

Якщо візуальні характеристики страви були в порядку, але в процесі її вживання Ви помітили відміну в смаку або інші невідповідності, сміливо телефонуйте в службу доставки та попросіть замінити страву або компенсувати її вартість.

Обов'язкова умова: віддайте кур'єру страву, яка Вас не влаштовує, щоб ми змогли виявити, де припустились помилки.

Служба доставки Salad - з турботою про наших клієнтів!